Wijziging van vooruitzichten: vandaag wordt m'n vliegeruitspatting op 't strand nickx!
Ik heb nog te véél ongemak van pijn in voet & rug. (harde weide-ondergrond doet me waarlijk géén deugd).
Maandag kon ik praktisch géén stap verzetten wegens m'n voet die onbegaanbaar was... voornamelijk dus verplichte platte rust, gisteren al iets beter doch nog niet voldoende hersteld om in m'n tuin te kunnen werken of fietsen, vandaag merk ik dat het ergste voorbij is maar dat een extra dagje kalmte & rust véél goed zal doen.
Aangezien mijn bovenste beste vriend-kynesist Louis met vakantie is, moet ik het pijnlijke knelpunt in m'n verbrijzelde atlaswervel & complotterende rug zelf genezen mits Yoga & Tai Chi Chuan. Normaal helpt een uurtje freestylen excellent ivm m'n nek & rug, doch echter wegens m'n bekketrekkende voet is deze opsie uitgesloten...
'k zal me vandaag dus noodgedwongen weder buigen achter m'n pc en verderschrijven aan m'n récapje "Lommel", verderexperimenteren & monteren aan m'n zelfgecomponeerd muziekje voor m'n ballet te Gemert (dat in Lommel niet kon afgespeeld worden wegens gebrand op CD-RW)... misschien speel ik nog een wulps en vals gitaarsolootje in?
Géén nood echter, deze & volgende week zal ik meermaals te oostende zijn, 'k heb nl. meerdere voorstellingen geboekt bij TAZ 2010 waarvan de meeste om 20h beginnen... Dus de opsie dat ik toch nog zal vliegeren aan Fort Napoleon is groter dan een zandkorrel in een versgelegde arendsei.